Kayseri Kocasinan’da ‘çözüm’ toplantısı
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Analiz Merkezi’nin vatandaşlardan gelen talep ve şikayetleri hızlı analiz yaklaşımıyla kayıt altına aldığını belirten Kayseri’nin Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, merkezin vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalı olduğunu söyledi.
Belediye hizmet binasında başkan yardımcıları ve ilgili görevli ile istişare toplantısı yapan Önder Çolakbayrakdar, Analiz Merkezi’nin daha da optimize edilmesi için çalışmaların devam ettiğini vurguladı. Önder Çolakbayrakdar, Analiz Merkezi’nin vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalı olduğunu belirterek; “Kocasinan Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Analiz Merkezi ile vatandaşlarımıza daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak ve vatandaşlarımızın beklentilerini anında çözmek için sürekli çalışıyoruz.
2016 yılından bu yana Merkez ile yaptığımız çalışmaların her aşamasında operasyonel gücümüzü geliştirecek, yenileyecek ve artıracak olan bilgi işlem tarafını tebrik ediyoruz. Saha çalışanlarının fazla çalışmasına rağmen vatandaşlarımızın yüzü gülüyor, beklentileri karşılanıyor. Burada değerli olan vatandaşlarımızın beklentilerini çözmektir. Analiz Merkezi vatandaşlarımızın taleplerinin alındığı bir iletişim kanalıdır. Vatandaş ile belediye başkanı arasında bir köprüdür. Bizim açımızdan vatandaşın yaşadığı mahalle ve sokaktan ne gibi beklentilerinin olduğunu görmek açısından bir perspektif oluşturuyor. Bu noktada vatandaşa daha aktif bir şekilde hizmet götürmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. . Hizmetimiz Eşref-i Mahluk olan kişiye yapılır”.
Başkan Çolakbayrakdar sözlerini “’Halka hizmeti Allah’a hizmet’ gören belediyecilik anlayışıyla vatandaşlarımıza hizmet etmeye devam edeceğiz” diyerek sözlerini tamamladı.